Refundering av billetter

Hei alle kjære medlemmer og kunder hos Studenthuset Meieriet! Det har tatt litt tid, og det vil nok fortsatt ta litt til med refunderinger og billetter til arrangementene våre. Nå har vi refundert billettene til de avlyste temafestene X-Russ og Toga Party, og ser på hvordan vi skal gjøre de med alt annet.

 Årets VEKAO ble dessverre avlyst, men de fleste konsertene går heldigvis fortsatt i regi av oss. Vi jobber iherdig med å sette nye datoer og håper vi får se mange av de til høsten.
Det er nok slik at noen av konsertene som skulle ha vært under vekao blir avlyst og de har dere selvsagt rett på å få refundert! Når det kommer til de konsertene som bare er utsatt (og venter på ny dato) kan dere velge å enten beholde billetten til den nye konserten eller få den refundert. Om dere vet dere ikke kommer til å dra på den nye konserten kan dere få refundere billetten mellom 4 og 19 mai. Vi håper så mange som mulig av dere har lyst å beholde billettene og komme å se den hos oss ved en senere anledning!

Det som gjør denne situasjonen litt tricky er at vi må refundere alle billettene manuelt, og at vi ikke lengre har tilgang til å gjøre dette hos billettleverandøren vår, Linticket. Vi har da laget et skjema der dere kan legge inn hvilke billetter dere vil refundere og et kontonummer slik at vi får overført pengene. Noe som er viktig å legge seg merke til er at det bare summen av billetten som blir refundert og ikke billettavgiften på 20kr. Dere kan lese mer om dette her.

VIKTIG: Om du har billett til de avlyste arrangementene i VEKAO: Skidagen med kobosjarna, Back to the 80s og NXT UP: Gunn Marit Kvåle må du også fylle ut skjemaet for å få tilbake pengene dine! Du må be om å få pengene dine tilbake på denne måten fordi det andre alternativet er å komme innom kontoret vårt, og det er dessverre stengt for dette semesteret grunnet COVID-19.

Om noen av dere har kjøpt billetter av andre er det viktig at dere fører de over i deres navn i linticket slik at vi kan se at det er deg billetten tilhører. Dere finner informasjon om hvordan man gjør dette på facebooksiden vår.
Har dere andre spørsmål rundt refundering, billetter, korona og vekao kan dere se artikkelen vår på meieriet.no med ofte stilte spørsmål og svar, finner dere ikke ut av det dere lurer på der kan dere sende oss en melding på facebook eller på mail: arrangement@meieriet.no

 

Vi håper så mange som kan vil beholde billettene sine og komme å besøke oss når vi får åpnet igjen! Vi gleder oss stort til å se alle kjent og ukjente fjes igjen!

LINK TIL SKJEMA

 

 

Ofte stilte spørsmål

Hvordan får jeg refundert?

For å få refundert billetten sin fyller du ut dette skjemaet! https://docs.google.com/forms/d/1exBHgm-l0Ubw5qCNjyHHwZYDEWsl0KvLe6LI73vF9c4/edit?usp=sharing 

Husk at om du kjøpte billetten din fra en annen privatperson må dere overføre den i ditt navn først. 

 

Jeg har kjøpt frivillig-billett til vekao/aktiv-billett på styrekontoret, hvordan får jeg pengene tilbake?

Det har ingenting å si hva slags type eller hvordan du kjøpte billetten din, alle må fylle ut dette (https://docs.google.com/forms/d/1exBHgm-l0Ubw5qCNjyHHwZYDEWsl0KvLe6LI73vF9c4/edit?usp=sharing) skjemaet. For å få refundert billetten fyller du ut dette skjemaet. Husk at om du kjøpte billetten din fra en annen privatperson må dere overføre den i ditt navn først. 

 

Kan jeg beholde billetten min?

Ja! Vi jobber kontinuerlig med å sette nye datoer til de konsertene som er utsatt. Følg med på våre og vekao sosiale medier for ny dato. Vi gleder oss til å se deg igjen! 

 

Hvilke arrangementer er utsatt?

De konsertene som er utsatt er Ruben, Staysman & Lazz, Konspirasjonspodden, Honningbarna, Vassendgutane, Stavangerkameratene og  Verdensrommet

 

Jeg kjøpte billetten min av noen andre, hva gjør jeg?

Først ser du videoen vår på facebook og instagram om hvordan man overfører billetter til riktig person og gjør det, deretter fyller du ut skjemaet for refundering av billetter som du finner festet opp på facebooksiden vår og på nettsiden! 

 

Hvorfor får jeg ikke tilbake billettavgiften?

Jfr. kjøpsvilkårene til linticket har du ikke rett på den. Du kan lese mer her: https://www.linticket.no/page/no/conditions


 

Hva vil det egentlig si at konserten er utsatt og når får vi vite nye datoer? 

Vi jobber hardt for å sette nye datoer til konsertene som er utsatt, og vil publisere de så fort noe er fastsatt. At en konsert er utsatt vil si at den skal skje på et senere tidspunkt enn den originale datoen.